m
Our Mission Statement
This is Photoshop's version of Loremer Ipsn gravida nibh vel velit auctoregorie sam alquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit.
Follow Us
Jesteśmy do dyspozycji: 09:00 - 18:00
Główna siedziba: Gorzów Wlkp
Kontakt: +48 502 211 290
Znajdziesz nas:
Top
Wodorowanie silnika poprawia komfort jazdy – Wodorowanie.pl
6561
page-template-default,page,page-id-6561,mkd-core-1.0,woocommerce-no-js,highrise-ver-1.2,,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-no-behavior,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-slide-from-bottom,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-shadow-disable,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-area-uncovered-from-content,mkd-woocommerce-columns-4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wodorowanie silnika poprawia komfort jazdy

Ty również narzekasz na swój samochód, że nie jeździ już tak dynamicznie jak kiedyś? Nie wiesz co jest tego przyczyną? Kiepskiej jakości paliwo czy może za niskie ciśnienie w oponach? Zauważalny spadek mocy silnika może mieć wiele innych przyczyn. Jedna z nich to nagar. Na pewno o nim słyszałeś. Jeśli tak, to również wiesz jak wiele szkód potrafi on wyrządzić silnikowi. Nagar odkłada się we wszystkich jego zakamarkach, począwszy od cylindrów, przez tłoki i pierścienie, aż po wtryskiwacze paliwa i katalizatory oraz filtry cząstek stałych. Zbyt niska temperatura robocza silnika – to główny powód nadmiernego odkładania się nagaru. A skąd wynika ta niska temperatura? Powodów jest wiele. Od zepsutych sond lambda, przez styl jazdy, aż po źle skomponowaną mieszankę paliwową lub rozstrojenie się map silnika. Jeżeli nagar nie jest powodowany usterką mechaniczną lub elektroniczną, a jedynie stylem jazdy na niskich obrotach, można sytuacji w prosty i szybki sposób zaradzić.

Odkrywaj wodorowanie silnika i ciesz się jego zaletami

O wodorowaniu silników samochodowych, czyli ich dekarbonizacją napisano już wiele naukowych prac. Nie będziemy ich powielać, tylko przypomnimy na czym to polega. Wodór obecny w paliwie pozwala uzyskać znacznie większą temperaturę jego spalania. To najskuteczniejsza, a jednocześnie najbezpieczniejsza metoda na usuwanie nagaru. Pojedyncza sesja wodorowania silnika kosztuje około 200 złotych i trwa jedną godzinę. Nie ma obaw, że silnik po jej przeprowadzeniu przestanie działać. Wodorowanie silnika w żaden sposób nie ingeruje mechanicznie w sprawność jednostki napędowej i jest w 100 procentach dla niej bezpieczny.