m
Our Mission Statement
This is Photoshop's version of Loremer Ipsn gravida nibh vel velit auctoregorie sam alquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit.
Follow Us
Jesteśmy do dyspozycji: 09:00 - 18:00
Główna siedziba: Gorzów Wlkp
Kontakt: +48 502 211 290
Znajdziesz nas:
Top
Wodorowanie silnika – czy warto? – Wodorowanie.pl
6555
page-template-default,page,page-id-6555,mkd-core-1.0,woocommerce-no-js,highrise-ver-1.2,,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-no-behavior,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-slide-from-bottom,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-shadow-disable,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-area-uncovered-from-content,mkd-woocommerce-columns-4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wodorowanie silnika – czy warto?

Chcesz zrobić coś dla swojego samochodu? Poprawić komfort jazdy, zwiększyć moc silnika i cieszyć się jego sprawnością przez dłuższy czas? Jedna z rzeczy, która przychodzi ci do głowy to wodorowanie. Czytałeś wiele na ten temat, a twoi znajomi zachwalają wodorowanie silników, jako najskuteczniejszą i najbezpieczniejszą metodą usuwania nagaru? Nie wierzysz w to do końca? Sam się chcesz przekonać jak jest w rzeczywistości, ale szukasz jeszcze informacji na ten temat? Wszystko co potrzebne do podjęcia decyzji, znajdziesz właśnie u nas.

Wodorowanie silnika jest bezpieczne i trwa około 1 godziny

Nie musisz się martwić, że silnik poddany wodorowaniu ulegnie zniszczeniu. Jest to proces w pełni bezpieczny i bez inwazyjny. W trakcie wodorowania nie są usuwane żadne elementy silnika, nie jest wymontowany filtr DPF ani nie trzeba wymieniać oleju. Poprostu do silnika podawana jest mieszanka paliwowo-powietrzna, dodatkowo wzbogacona o wodór. Dostarczany on jest przez układ dolotowy, za pośrednictwem specjalnego urządzenia – generatora. Jak działa wodór w trakcie spalania? Przede wszystkim wytwarzana jest znacznie większa energia niż podczas klasycznego spalania paliwa. Uzyskanie wysokiej temperatury skutkuje tym, że nagar szybciej i łatwiej ulega procesowi sublimacji. Określenie to należy rozumieć jako odparowanie cząsteczek nagaru i usunięcie ich z silnika poprzez spaliny. Dobra wiadomość dla wszystkich zainteresowanych jest taka, że wodorowanie nie zajmuje wiele czasu. Wystarczy zaledwie 60 minut na przeprowadzenie jednego, pojedynczego cyklu. Zaleca się jednocześnie, aby wodorowanie było wykonywane regularnie, po przebiegu kolejnych 15 tysięcy kilometrów.