m
Our Mission Statement
This is Photoshop's version of Loremer Ipsn gravida nibh vel velit auctoregorie sam alquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit.
Follow Us
Jesteśmy do dyspozycji: 09:00 - 18:00
Główna siedziba: Gorzów Wlkp
Kontakt: +48 502 211 290
Znajdziesz nas:
Top
Wodorowanie a spadek zużycia paliwa – Wodorowanie.pl
6547
page-template-default,page,page-id-6547,mkd-core-1.0,woocommerce-no-js,highrise-ver-1.2,,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-no-behavior,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-slide-from-bottom,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-shadow-disable,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-area-uncovered-from-content,mkd-woocommerce-columns-4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wodorowanie a spadek zużycia paliwa

Po czym można poznać, że z samochodowym silnikiem coś dzieje się nie tak? Jednym z objawów będzie stopniowy wzrost ilości spalanego paliwa. Jeżeli nie idzie to w parze ze zmianą stylu jazdy, możliwym powodem jest nagar w silniku. Wyjaśnijmy wszystkim Państwu, z czego powstaje nagar i co może sprzyjać temu procesowi? To przede wszystkim jazda ze zbyt niską prędkością obrotową silnika. Wiele osób decyduje się na świadomą jazdę na niskich biegach, licząc że w ten sposób ogranicza zużycie paliwa. Czy rzeczywiście tak jest? Niestety nie. Konsekwencje takiego stylu jazdy są natomiast zabójcze dla silnika. Towarzysząca takiemu stylowi jazdy niska prędkość obrotowa sprawia, że silnik nie jest wystarczająco nagrzany, aby w całości spalać paliwo i ewentualne zanieczyszczenia i minerały, które mogą się w nim znajdować. Co się z nimi dzieje? Niestety odkładają się one na wewnętrznych częściach cylindra, tłoków i zaworów. Silnik zaczyna pracować z coraz mniejszą mocą, głośno, traci elastyczność i potrzebuje zdecydowanie więcej paliwa niż do tej pory.