m
Our Mission Statement
This is Photoshop's version of Loremer Ipsn gravida nibh vel velit auctoregorie sam alquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit.
Follow Us
Jesteśmy do dyspozycji: 09:00 - 18:00
Główna siedziba: Gorzów Wlkp
Kontakt: +48 502 211 290
Znajdziesz nas:
Top
Nagar i sonda lamba – Wodorowanie.pl
6532
page-template-default,page,page-id-6532,mkd-core-1.0,woocommerce-no-js,highrise-ver-1.2,,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-no-behavior,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-slide-from-bottom,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-shadow-disable,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-search-dropdown,mkd-side-area-uncovered-from-content,mkd-woocommerce-columns-4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Nagar i sonda lamba

Jednym z ważniejszych elementów silnika jest sonda lambda. W rzeczywistości w samochodach występują dwie sondy lambda, montowane są przed i za katalizatorem. Zadaniem sond lambda jest analiza spalin przed i po oczyszczeniu w katalizatorze. Jeśli ich temperatura nie będzie spełniać określonych kryteriów, na desce rozdzielczej zostanie wyświetlona ikona check engine, błąd zostanie zapisany w pamięci ECU, a silnik może pracować w trybie awaryjnym. Co sprawia że spaliny są zbyt zimne? Jednym z powodów jest nagar gromadzący się w silniku, a także na głowicy sondy. Jego obecność fałszuje wskazania temperatury. Aby usunąć nagar bez potrzeby wymiany części na nowe, wystarczy tylko wodorowanie silnika.

Nagar szkodliwy dla silnika

Na pewno każdy kierowca spotkał się z określeniem nagar. Jest to pozostałość po procesie spalania paliwa, która nie uległa całkowitemu spaleniu. Resztki paliwa i oleju, nie zostają w całości usunięte z silnika, ale osadzają się na jego wewnętrznych elementach. Tworzą na nich twardą i niezwykle trudną do usunięcia powłokę w kolorze czarnym. Im więcej jest nagaru w silniku, tym spada wydajność jego pracy. Widać to po coraz to gorszym przyspieszeniu, malejącej elastyczności i wielu innych parametrach pracy. Czy cokolwiek możemy z tym zrobić? Do tej pory jedynym ratunkiem była wymiana poszczególnych elementów dotkniętych nagarem na nowe i czyste. Teraz można zastosować metodę wodorowania silnika. Jest ona bardzo skuteczna i to co najważniejsze, także bezpieczna dla samochodu.

Nagar i wodorowanie silnika

Zgromadzony wewnątrz silnika nagar można najszybciej usunąć przez działanie wysoką temperaturą. Jednak nie może ona być zbyt duża, aby nie uszkodzić silnika i doprowadzić do jego przegrzania. Jeżeli chcesz w wyraźny sposób zmniejszyć zużycie paliwa w swoim samochodzie, nie pozostaje nic innego jak tylko poddać go procesowi regeneracji przez wodorowanie. Silnik nie tylko będzie pracować pod mniejszym obciążeniem, ale również poprawi się kultura jego pracy, zmniejszy się ilość spalanego paliwa i zwiększy komfort jazdy.