Być może z taką nazwą spotkaliście się pierwszy raz. Jest to proces służący bezinwazyjnemu oczyszczaniu silnika z nagar. Nagar to efekt uboczny spalania paliwa w zbyt niskich temperaturach. Dochodzi do niego głównie podczas długotrwałej jazdy na niskich obrotach. Temperatura wytwarzana przez silnik jest wówczas zbyt niska, aby w całości spalić mieszankę paliwową. W efekcie część składników odkłada się na wewnętrznych elementach silnika, tworząc na nich trudną do usunięcia powłokę węglową. Nagar może odkładać się na wszystkich częściach jednostki napędowej, począwszy od tłoków i pierścieni, poprzez zawory, aż po czujniki sondy lambda, katalizatory i filtry DPF. Rezultatem tego procesu jest odczuwalny spadek mocy, pogorszona dynamika jazdy, a także zwiększone spalanie paliwa. Nawet samochód w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym, zagrożony jest działaniem nagaru, jeśli nie będziemy go regularnie użytkować na wysokich obrotach.